mi corazon mi corazon

är lite småsjuk sådär. min hals och mitt huvud dödar mig och jag är jätteförkyld. har ont i öronen också och det känns som att jag håller på att få öroninflammation. vore ju najs. nä. idag när jag kom hem var tanken att jag skulle plugga so men jag fastnade lite halvt död framför grey's anatomy. ikväll har jag därför suttit i någon slags panikattack och insett att jag inte kan ett skit till provet på onsdag. men emma lugnade ner mig lite. imorgon ska jag därför, om jag inte mår bättre än jag gör nu, stanna hemma från skolan och försöka råplugga so. vi får väl se hur det går. ooh hoppas jag inte är sjuk på onsdag, då har vi uppspel.

Kommentarer

Skriv här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0