juni & en mysig termos

hoooola! det är juni och det är helt ofattbart. jag slutar nian om mindre än en vecka. stört. jag har sprungit runt på stan både måndag, tisdag och onsdag och letat efter en klänning att ha på mig på niornas avslutningsfest. igår köpte jag äntligen en. jag är inte ens fin i den. sedan var det picknick med klassen i haga.
idag tömde vi skåpen och jag fann en gammal termos med te och mjölk som har stått där i kanske två månader. har aldrig känt en så vidrig lukt. nu när jag kom hem skulle jag tömma ut den i toaletten. i termosen var det en stor brun klump som inte gick att få ut, så jävla äckligt. nu går termosen raka vägen till grovsoprummet. vårat badrum luktar nu som att någon lider av grov magsjuka. mums.

Kommentarer

Skriv här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0