sharing different heartbeats

igår var jag på intervju på kungsholmen för deras språk-spetsprogram. den spanska delen gick skit. kanske borde ha förberett mig lite, hehe. men nåväl. vi har även fått reda på resultaten på de nationella proven i svenska och för min del gick det dåligt. jag hade faktiskt förväntat mig att det skulle gå bättre på uppsatsen än vad det gjorde. men jaja. det är vår och jag ska nästan säkert på emmaboda i sommar! gryyymt!
jag har massa spellistor under produktion, bland annat den här. på fredag får vi de preliminära gymnasieintagninsbeskeden. ojojoj. på fredag har vi även nationella prov i matte. nu ska jag försöka plugga och sen bege mig på dans. adjöss.

Kommentarer

Skriv här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0